DOSTAWY I ZWROTY
Ważna informacja:
Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia paczki prosimy o nieprzyjmowanie dostawy.
DOSTAWY:
- Koszty przesyłki doliczane są do sumy zamawianych produktów i ponosi je Klient, chyba że informacja na stronie Sklepu internetowego wyraźnie zastrzega inaczej. Ceną ostateczną jest cena produktu podana w ofercie w chwili składania zamówienia przez Klienta.
- Współpracujący z nami producenci wysyłają zamówienia od poniedziałku do piątku.
- Większe zamówienia dostarczane są przy pomocy wybranych firm spedycyjnych. Wszystkie usługi transportowe są ubezpieczone i spełniają wszystkie niezbędne wymagania.
- Nie zapewniamy usługi wniesienia zamówionych mebli.
-
Jeśli masz specjalne życzenia dotyczące wysyłki, skontaktuj się z nami pod adresem hello@homeasyselected.pl PRZED złożeniem zamówienia. Z przyjemnością Ci pomożemy!
- Do zakupów naliczane są dodatkowe koszty dostawy dla obszarów nie kontynentalnych lub odległych. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące kosztu dostawy na Twój adres, skontaktuj się z nami pod adresem hello@homeasyselected.pl, aby uzyskać wycenę.
- W przypadku dostawy poza Polskę prosimy o kontakt pod adresem hello@homeasyselected.pl.
ZWROTY:
Większość oferowanych produktów jest wykonywana na zamówienie, dlatego zwroty rozpatrywane są indywidualnie. Przed złożeniem zamówienia należy dokładnie przeczytać wszystkie opisy (wymiary, kolor, czas realizacji).
Odstąpienie od umowy z powołaniem się na niezgodność cech towaru ze zdjęciem na stronie jest niemożliwe. Zdjęcia towarów są jedynie przykładowe. Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane zdjęcia jak najwierniej odwzorowywały kolory zamawianego produktu, jednakże mogą wystąpić nieznaczne różnice pomiędzy zdjęciem a faktycznym produktem. Prosimy pamiętać, że różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
Jako klient możesz odmówić przyjęcia paczki tylko w następujących przypadkach:
- Jeśli produkt zostanie uszkodzony podczas transportu
- Jeśli paczka zawiera niewłaściwą zawartość
Aby złożyć reklamację, wyślij wypełniony formularz reklamacyjny na adres hello@homeasyselected.pl. Nasi pracownicy skontaktują się z Tobą w celu omówienia i podjęcia kolejnych kroków.
Otwiera zewnętrzną stronę internetową w nowym oknie.
Otwiera się w nowym oknie.
Otwiera zewnętrzną stronę internetową.
Informacje dotyczące klienta - Homeasy Selected - realizacja zakupu